Aangemeld als:
filler@godaddy.com
Aangemeld als:
filler@godaddy.com
Bekijk de video om je een beter beeld van mij en wat ik doe te vormen
0:00 - 0:44: Start 22 jaar in zoekmachine marketing
0:44 - 1:14: Werken bij de Nederlandse marktleider in zoekmachine marketing en de marktleider in de VS
1:14 - 1:50: Start Zoekmachine Marketing bureau, werken voor grote merken
1:50 - 2:52: Start Advocatenmarketing.nl. Waarom de keuze voor specialisatie van zoekmachine adverteren voor advocaten?
Het begon als hobby en bijbaan in 2001
In 2001 studeerde ik HEAO Communicatie in Groningen en onderdeel ervan was leren simpele websites te bouwen. Ik ben toen voor mezelf begonnen en ik ben websites gaan bouwen. Die websites ben ik zelf gaan uitnutten door advertentieruimtes te verkopen. Vooral toen deze websites hoog in de zoekmachine Ilse en Google kwamen en ik de eerste stappen zette met adverteren in die zoekmachines, liet me dit niet meer los. Ik vind het leuk om de werking en de misterie van zoekmachines en hun algoritmes te ontrafelen.
Werken bij de marktleider in Nederland en de VS
Na mijn studie ging ik werken in Groningen bij de marktleider in Nederland op het gebied van zoekmachine marketing. Er waren toen in Nederland maar een handjevol mensen die zich hier mee bezig hielden. Daarna werd ik gevraagd door de markleider in Amerika om de Nederlandse vestiging in Amsterdam op te gaan zetten. Maar het begon toch te kriebelen om weer voor mezelf te werken. Samen met een oud- collega heb ik een bureau opgezet. Ik leidde veel mensen op als stagiaire en nam ze vaak daarna in dienst. Naast dat ik voor advocaten werkt heb ik veel voor mooi merken mogen werken zoals
Werken voor grote merken
Audi (PON), BMW Nederland, Coca Cola Enterprise, DHL, Exact Software, Ford Nederland, Greenpeace, Hyundai, ING Direct enzovoort. Nu werk ik weer zelfstandig en heb ervoor gekozen alleen nog maar voor advocaten te werken.
Waarom ik voor advocaten heb gekozen
Waarom ik voor advocaten heb gekozen is om meerdere redenen. 1. Google Ads voor advocaten werken goed. 2. Advocaten zijn slimme mensen zijn en dat is prettig werken. 3. Prestaties zijn de belangrijkste drijfveren voor advocaten om klant te blijven. Er is vaak minder behoefte aan lange vergaderingen, uitgebreide rapportages of bedrijfspolitiek. 4. De prestaties zijn leidend. Het gaat dus advocaten vooral om de prestaties en daar haal ik ook het meeste werkplezier uit. Gewoon goed doordachte campagnes bouwen die werken en dus nieuwe cliënten opleveren. Heb nu 5 advocatenkantoren als klant en wil er maximaal 15 klanten gaan bedienen in mijn eentje. Wil jij er 1 zijn? Zou u hier meer over willen weten en een vrijblijvend eerste advies ontvangen? Neem dan contact met me op voor een kennismaking.
Wilt u meer informatie?
Advocatenmarketing.nl - Alle rechten voorbehouden
Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Je kunt je toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.