Aangemeld als:
filler@godaddy.com
Aangemeld als:
filler@godaddy.com
Bekijk de video om je een beter beeld van mij en wat ik doe te vormen
0:00 - 0:44: Start 22 jaar in zoekmachine marketing
0:44 - 1:14: Werken bij de Nederlandse marktleider in zoekmachine marketing en de marktleider in de VS
1:14 - 1:50: Start Zoekmachine Marketing bureau, werken voor grote merken
1:50 - 2:52: Start Advocatenmarketing.nl. Waarom de keuze voor specialisatie van zoekmachine adverteren voor advocaten?

Het begon als hobby en bijbaan in 2001
In 2001 studeerde ik HEAO Communicatie in Groningen, waar ik onder meer leerde websites te bouwen. Dit inspireerde me om voor mezelf te beginnen en websites te ontwikkelen. Die websites ben ik zelf gaan uitnutten door advertentieruimtes te verkopen. Vooral toen deze websites hoog in de zoekmachine Ilse en Google kwamen en ik de eerste stappen zette met adverteren in die zoekmachines, liet me dat niet meer los. Ik vind het leuk om de werking en de mysterie van zoekmachines en hun algoritmes te ontrafelen.
Werken bij de marktleider in Nederland en de VS
Na mijn studie ging ik werken in Groningen bij de marktleider in Nederland op het gebied van zoekmachinemarketing. Er waren toen in Nederland maar een handjevol mensen die zich hiermee bezig hielden. Vervolgens kreeg ik de kans om voor de marktleider in Amerika de Nederlandse vestiging in Amsterdam op te zetten. Toch begon het weer te kriebelen om zelfstandig aan de slag te gaan. Samen met een oud-collega heb ik een bureau opgezet. Ik leidde veel mensen op als stagiaire en nam de besten vaak daarna in dienst. Nu werk ik weer zelfstandig met een groot netwerk van freelancers om me heen. Want het bedenken en het bouwen van campagnes vind ik toch leuker dan manager zijn.
Werken voor grote merken
Naast dat ik voor advocaten werk heb ik veel voor mooie merken mogen werken. Audi (PON), BMW Nederland, Coca-Cola Enterprises, DHL, Exact Software, Ford Nederland, Greenpeace, Hyundai, ING Direct enzovoort.
Waarom ik voor advocaten heb gekozen
Er zijn meerdere redenen waarom ik toch voor advocaten heb gekozen:
1. Google Ads werken goed voor het werven van cliënten voor advocaten.
2. Advocaten zijn bovengemiddeld intelligent, wat prettiger samenwerken is.
3. Prestaties zijn de belangrijkste drijfveren voor advocaten om klant te worden en te blijven en daar haal ik ook het meeste werkplezier uit. Gewoon goed doordachte campagnes bouwen die werken en dus nieuwe cliënten opleveren.
Zou u hier meer over willen weten en een vrijblijvend eerste advies ontvangen? Neem dan contact met me op voor een kennismaking.
Wilt u meer informatie?
Advocatenmarketing.nl
Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Je kunt je toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.