• Startpagina
  • Gratis Audit
  • Over mij
  • Werkwijze
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Meer
    • Startpagina
    • Gratis Audit
    • Over mij
    • Werkwijze
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
  • Aanmelden
  • Account maken

  • Mijn account
  • Aangemeld als:

  • filler@godaddy.com


  • Mijn account
  • Afmelden

Aangemeld als:

filler@godaddy.com

  • Startpagina
  • Gratis Audit
  • Over mij
  • Werkwijze
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Account


  • Mijn account
  • Afmelden


  • Aanmelden
  • Mijn account

Veelgestelde Vragen

Google Ads. Zelf doen of uitbesteden?

De belangen van Google en u als advocatenkantoor zijn niet dezelfde. Uw belang is nieuwe cliënten tegen een zo laag mogelijke kosten per nieuwe cliënt. Het belang van Google is de enorme voorraad advertentieruimte tegen een zo hoog mogelijke prijs te verkopen. Dus vaak ook niet relevante of maar matig relevante advertentieruimte verkopen is in het belang van Google. Ze slagen er goed in die aan de gemiddelde adverteerder te verkopen. Mijn belang is een ander belang. Mijn belang is om mijn cliënten tevreden te houden zodat mijn cliënt lang bij mij blijft. Dit doe ik door alleen de beste bezoekers in te kopen door de beste targetingmogelijkheden voor mijn cliënten in te zetten en zo alleen de meest waardevolle kliks en bezoekers in te kopen voor mijn cliënten. Eigenlijk heb ik in de afgelopen 22 jaar maar een paar keer een zelfgebouwde Google Ads Campagne gezien die redelijk tot goed was bedacht en uitgevoerd.

Is mijn website goed genoeg?

Om te beoordelen of uw website goed genoeg is om in te zetten voor Google Ads is er één getal waar u naar moet kijken. Het getal waar u op moet letten is het conversiepercentage. Stel u krijgt 100 bezoekers per maand op uw website. Hoeveel mensen nemen dan contact met u op? 1, 2, 3, 5 of 0? In het algemeen is het zo dat voor een gemiddelde website het conversiepercentage 1% is. Dus per 100 bezoekers neemt gemiddeld één persoon contact op. Wat ik vaak doe is kijken of met een paar kleine aanpassingen dit percentage kan verdubbelen.  Het ligt meestal niet aan het ontwerp van de website zelf maar vaak aan het ontbreken van kleine onderdelen zoals een goede “call to action” of het ontbreken van een goede foto op de “Over ons” pagina. 

Andere vragen?

Heeft u een andere vraag? U kunt me bereiken via onderstaande contactgegevens.

janpieter@roordaonline.nl 0621460100


 Advocatenmarketing.nl 

  • Privacy Policy

Cookies: Deze website maakt gebruik van cookies

Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Je kunt je toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. 

Cookies WeigerenOk