Aangemeld als:
filler@godaddy.com
Aangemeld als:
filler@godaddy.com
Stap 1 Contact opnemen
De eerste stap is dat u contact met mij opneemt om vragen te stellen en/of om een kennismaking te plannen. Contact opnemen kan telefonisch, door middel van een contactformulier op de website, per WhatsApp of per mail.
Stap 2 Planning afspraak online kennismaking of op locatie
Afspreken kan op locatie of via een online vergaderplatform zoals Google Meet of Microsoft Teams. Nadat de agenda's zijn afgestemd hoor ik graag voor welke website het betreft zodat ik deze alvast kan bekijken.
Stap 3 Vaak besproken punten tijdens de meeting
Na een korte introductie van beide kanten worden de volgende punten vaak besproken. Welke regio wenst u nieuwe cliënten te werven? Voor welk(e) rechtsgebied(en) wil u nieuwe cliënten ontvangen? Wat zijn de kenmerken van de doelgroepen? Zoals het zijn vaker man/vrouw, genoten opleiding en gemiddelde leeftijd. Welke inkomensklassen zijn voor u interessant? Belangrijk is ook het aantal nieuwe cliënten dat u ongeveer wenst te ontvangen per maand. Aan de hand van het aantal door u gewenste cliënten, adviseer ik u een bijbehorend klikbudget. Dit maandelijks afgesproken budget heeft een bovengrens en wordt niet overschreden. Google Ads heeft het betalen per klik model en voor een vertoning hoeft u niet te betalen alleen wanneer een geïnteresseerde op uw advertentie klikt. Daarnaast heb ik uw website van tevoren bestudeerd en een inschatting gemaakt welke pagina's het beste zijn om de bezoekers op terecht te laten komen.
Stap 4 Bedenken en bouwen Google Ads campagnes en implementatie meetsystemen
Na de kennismaking en aan de hand van wat er besproken is, heb ik op meerdere momenten de te bouwen campagnestructuur goed kunnen uitdenken. Ik ga aan de slag in een bestaand Google Ads account of creëer een nieuw Google Ads account waar u eigenaar van wordt. De klikkosten worden dan ook rechtstreeks door Google aan u verrekend. Ik zet de bedachte campagnestructuur op, bouw de campagnes en schrijf de advertenties. Ook neem ik contact op met de webbouwer voor het plaatsen van meettags. Zodat we meer inzicht in de campagne resultaten krijgen. Deze data helpt mij bij het beheren en optimaliseren van de campagnes. Mocht de webbouwer niet beschikbaar zijn kan ik uit mijn netwerk technische ondersteuning regelen.
Stap 5 Monitoren en bijsturen
Na twee weken zijn de eerste resultaten van de campagnes zichtbaar en is het tijd om te kijken welke leads er zijn. Welke leads zijn bruikbaar en welke niet of minder bruikbaar Aan de hand van uw feedback stuur ik de campagne bij indien nodig. Deze contactmomenten zijn de eerste periode wat intensiever en later vaak 1 keer per kwartaal als de campagnes meer data hebben en meer uitgekristalliseerd zijn. Mocht u extra collega's nodig hebben, wilt u de focus verleggen op andere rechtsgebieden of andere type klanten of wellicht wilt u meer of minder cliënten werven. Ik pas aan de hand van uw feedback de campagnes aan. Ik monitor, beheer en verbeter de campagnes verder zo veel mogelijk zelfstandig. Ik ontzorg u in het werven van nieuwe cliënten.
Advocatenmarketing.nl - Alle rechten voorbehouden
Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Je kunt je toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.